طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


طرز تهيه پودر پاپريكا دانه فلفل پاپريكا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طرز تهيه پودر پاپريكا با فلفل دلمه سبز-طرز تهيه پودر پاپريكا سبز-موارد استفاده پودر پاپريكا-طرز تهيه پودر پاپريكا روي بخاري-قيم خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طرز تهيه پودر پاپريكا با فلفل دلمه سبز-طرز تهيه پودر پاپريكا سبز-موارد استفاده پودر پاپريكا-طرز تهيه پودر پاپريكا روي بخاري-قيم با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا و طرز تهيه پودر پاپريكا با فلفل دلمه سبز-طرز تهيه پودر پاپريكا سبز-موارد استفاده پودر پاپريكا-طرز تهيه پودر پاپريكا روي بخاري-قيم كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر پاپريكا چيست؟
پودر پاپريكا چيست؟ بسياري از افراد معتقد هستند كه پاپريكا هم مثل نمك و فلفل، يكي از ادويه‌جات ضروري براي دست كردن غذا است كه بايد در هر آشپزخانه‌اي وجود داشته باشد. اما اين ادويه محبوب و خوش عطر چيست؟ پاپريكا يك ادويه خوش عطر و طعم و كمي تند به رنگ قرمز است كه از انواع مختلف فلفل‌ها تهيه مي‌شود؛ به عنوان مثال، فلفل قرمز، فلفل دلمه‌اي و فلفل تند. اين ادويه در حقيقت متعلق به كشور مجارستان است و در آن از 8 مدل فلفل با درجات متفاوتي از عطر و طعم و تندي استفاده مي‌شود. مردم مجارستان، پاپريكا را بيشتر در يكي از غذاهاي ملي خود به نام «گولاش» استفاده مي‌كنند. با اين حال، امروزه ادويه پاپريكا در غذاهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پودر پاپريكا چيست؟ انواع مختلف آن كدامند؟
سه مدل از محبوب‌ترين مدل‌هاي ادويه پاپريكا عبارتند از: پاپريكا شيرين، پاپريكا تند، و پاپريكا دودي. اين ادويه‌جات در اكثر فروشگاه‌هاي مواد غذايي موجود هستند و شما مي‌توانيد بر طبق سليقه خود، از بين آن‌ها انتخاب كنيد. اگر طعم تند غذاها را دوست داريد، مي‌توانيد پاپريكا تند را با پاپريكا شيرين مخلوط كرده و داخل غذاهاي خود بريزيد. پاپريكا دودي عطر و طعم منحصر به فردي دارد و بيشتر براي افرادي مناسب است كه عاشق غذاهاي كبابي و طعم تند و دودي هستند. در ادامه، درمورد هركدام از اين ادويه‌جات بيشتر برايتان شرح مي‌دهيم.
پودر پاپريكا شيرين
معمولا وقتي روي شيشه يك ادويه فقط نوشته شده باشد “پاپريكا”، منظور همان پاپريكا شيرين است. اين نوع پاپريكا يكي از ملايم‌ترين انواع فلفل مجارستاني است كه در غذاهاي مختلفي از جمله خوراك‌هاي مجارستاني، انواع سس، انواع خوراك گوشت، و غيره مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پاپريكا تند
پاپريكا تند همانطور كه از نامش پيداست، نوع تند فلفل پاپريكا است و از تركيب چند نوع فلفل تند، مثل فلفل كاين درست مي‌شود. پاپريكا تند مجارستاني Hungarian و پاپريكا تند اسپانيايي Pimentón نيز ناميده مي‌شوند. اگر طعم تند غذاها را دوست نداريد يا به فلفل تند حساسيت داريد، بهتر است كه به سراغ اين مدل پاپريكا نرويد!
پودر پاپريكا دودي
پاپريكا دودي اسپانيايي معمولا Pimentón de la Ver يا Pimentón ahumado picante نيز ناميده مي‌شود. براي درست كردن اين مدل ادويه پاپريكا، در ابتدا فلفل‌ها را روي آتش كباب مي‌كنند تا طعم دودي به خود بگيرند، سپس آن‌ها را آسياب مي‌كنند تا به شكل پودر پاپريكا دربيايند. اگر خارج از خانه خود منقل نداريد و عاشق طعم دودي و كبابي غذاها هستيد مي‌توانيد به غذاهاي خود (به خصوص گوشت كباب و مرغ و ماهي) مقداري از اين ادويه خوش عطر و طعم و منحصر به فرد را اضافه كنيد و از طعم گريل آن‌ها لذت ببريد.
فوايد پودر پاپريكا براي بدن
پاپريكا حاوي مقادير بالايي از كاروتنوئيدها است، كه يك خانواده از آنتي اكسيدان‌ها هستند و به جلوگيري از ابتلا به انواع بيماري كمك مي‌كنند. يك قاشق غذاخوري ادويه پاپريكا حاوي 100 درصد از مقدار توصيه شده براي مصرف روزانه ويتامين A است؛ دليل اين مسئله، مقادير بالاي بتا كاروتن موجود در پاپريكاست كه فقط يكي از خانواده كاروتنوئيدها است.
نحوه خريد و نگهداري از ادويه پاپريكا
مهم‌ترين نكته‌اي كه قبل از خريد ادويه پاپريكا بايد در نظر بگيريد، اين است كه تا چه حد مي‌توانيد طعم تند غذاها را تحمل كنيد. به طور كلي، بهتر است كه يك مدل تند و يك مدل شيرين از ادويه پاپريكا را در آشپزخانه خود داشته باشيد.
ادويه پاپريكا هم به صورت شيشه‌اي و هم به صورت باز در فروشگاه‌هاي مواد غذايي و عطاري‌ها موجود است. بهتر است كه اين ادويه را داخل يك ظرف دربدار بريزيد كه درب آن كاملا محكم است و هيچ هوايي نمي‌تواند به داخل آن نفوذ كند. علاوه بر اين، بهتر است كه شيشه ادويه پاپريكا را در يك جاي تاريك و خنك، به دور از گرما و نور خورشيد نگهداري كنيد تا عطر و طعم آن مثل روز اول حفظ بشود.
نحوه درست كردن غذا با استفاده از ادويه پاپريكا
زماني كه ادويه پاپريكا همراه با روغن زيتون، آب گوشت يا مرغ، يا مواد غذايي مايع ديگر داغ مي‌شود، بيشترين ميزان عطر و طعم را از خود خارج مي‌كند. با اين حال شما مي‌توانيد پودر پاپريكا را روي تخم مرغ، سالاد، و هر غذاي ديگري كه دوست داريد بريزيد، يا براي مزه‌دار كردن انواع گوشت و مرغ ماهي و از بين بردن بوي بد آن‌ها، از فلفل پاپريكا استفاده كنيد.
فقط يادتان باشد كه وقتي فلفل پاپريكا را داخل ماهيتابه يا قابلمه مي‌ريزيد، درجه حرارت گاز را خيلي بالا نبريد؛ چون ممكن است كه ادويه شما بسوزد.
طرز تهيه پودر پاپريكا-دانه فلفل پاپريكا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طرز تهيه پودر پاپريكا با فلفل دلمه سبز-طرز تهيه پودر پاپريكا سبز-موارد استفاده پودر پاپريكا-طرز تهيه پودر پاپريكا روي بخاري-قيمت پودر پاپريكا-مواد تشكيل دهنده پودر پاپريكا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 59 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588264

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .